kedd, február 09, 2016 / 4 Comments

A CUP OF HAPPINESS #4

Izgalmas egy hét volt, most már senkinek sem hiszem el, hogy soha nem csinál semmit. Bár kétségkívül sikerült mindent nagyon jól leszervezni, három városba utazni, barátnőzni, tesózni, új emberekkel 3D-ben találkozni :)

  • szerdán voltam interjún Pesten,most tűkön ülök
  • ebéd Julcsival, akit lényegében a blog által ismertem meg. Teljesen más az érdeklődési körünk, egy van, ami baromi nagy, az pedig az utazás… Egy nagy kávé és személy szerint egy tortilla mellett beszélgettünk néhány órát, és kaptam ígéretet még valami budapestezős dologra! - hja, mert hogy turista vagyok!

  • sikerült Catrice Camouflage korrektort találni. Már itt bosszankodtam – ezentúl minden bosszúságomat kiírom Twitterre, hátha megoldódik egy napon belül :D

  • Végül 3 város Rossmanjai után elkeveredtem egy Müllerbe Pesten, és voilá! Julcsit is belerángattam a „rosszba” :D Ha már alapozót nem használok, ennyi kell :)
  • esti gyors bff-tali Fehérváron, life-update meg minden szokásos, és szokásosan nagyon jó!
  • TGIF-kávézás húgommal. Péntek délután és kávé. Tökéletes párosítás!
  • új hajszínt kaptam, inkább csak árnyalatváltás történt, a pirosas vörösből a kicsit bordósabbra tértünk át, KATT a posztért :)
  • diplomaosztós buli a barátnőmnél
  • csajos vasárnap délelőtt húgommal, mozival egybekötve
  • isteni tea a veszprémi Marica kávézóban (be kéne szereznem egy ilyen úszó teatartót)

  • licitálás ebayen, ez az útlevéltok van úton hozzám
  • 18 GB(!) kép és videó került le a telefonomról. Meglepően könnyebb lett a drága :D

  • Heti zenebona: Hayley Kiyoko - Cliffs Edge. Hayley Kiyokot a videóban szereplő egyik kedvenc orosz vloggerem, Sonya Esman nyomán találtam meg (Sonya angolul is videózik, imádom a stílusát!). Az első dal, amit láttam tőle a Girls like girls – igen, igen több videóban van egy kis leszbikus hangulat – de egyszerűn SZÉPEK ezek a zenék. Szóval mostanában ők utaznak velem az ipodomon.
  • Heti film: Próbálok kiragadni egy filmet – rá kell szoknom – így a mozis filmet kell beszúrnom (életemben 5. alkalommal voltam magyar moziban :D). A fiú című „thrillert” néztük. Háááááááát, aki fél, 2 ijedős részen kívül megnézheti. Annyira abszurd a vége, hogy inkább röhögnöm kell rajta :D
  • Heti látnivaló: Reflektálva az előző heti posztra, igen, még hetekig Nike Women videókat fogok ide berakni, mert látnotok kell! El tudnék képzelni valami hasonló sorozatot, ha tudtok írjatok! LINK
  • Heti haha: Kell az alapmű, tehát Beyoncé majdnem esése, hogy utána rengeteg oldalon olvasgathassunk olyanokat, mint „When you almost fall but you Beyoncé”, vagy  „I wish I could save my grades like Beyonce saved her fall”


Heti throwback: A hajas poszthoz kerestem régi képeket, és bár már levágtam a képről, de az egyik baratikor.com-ról volt. Hjézus, és a májvip? :D Lassan 10 éve hódolok/hódolunk napi rendszerességgel az internetnek?

Heti motiváció: A Chrome-hoz letölthető alkalmazás, a Momentum mostanában sokkal életképesebb, mint néhány horoszkóp. És mindig tud újat mutatni - szó szerint -, ami végül a bakancslistámon landol. 





És most ti jöttök! Hogy telt az elmúlt egy hét? :)


FACEBOOK | INSTAGRAM TWITTER | G+ | ASK.FM
Related Posts

4 megjegyzés:

  1. A legjobb a múlt héten a hétvége volt, hogy kicsit hazalátogattunk Anyáékhoz. A Baba születéséig valószínűleg már nem megyünk haza, ezért is örültem neki annyira :) Eseménydús heted volt, szorítok az állás miatt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Jó hétvégétek lehetett, és csak úgy száll az idő, megint mehettek :P :)

      Törlés
  2. Nem semmi heted volt! :)
    A Catrice Camouflage korrektor immáron huszadjára kerül elém, szóval ha te is erre voksolsz, akkor ő lesz a következő drogériás áldozatom! :D
    A hajas bejegyzésed, és az új hajszíned is istencsászár, bocs, hogy nem ott hagytam meg a kommentet erről, de valami fenomenális!
    A Momentum nagyon jól hangzik, én is ránézek, mert nagyon tetszik, tele van vele az Insta... :D

    SZURK-SZURK a melóhoz! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööööm! :)) Mindenképpen próbáld ki a korrektort, nálam csodákat tesz :D

      Törlés

Kövess Instagramon! @nataliakubasi