szerda, november 08, 2017 / No comments

4 HÉT ÉS -6KG UTÁN #6WEEKCHALLENGE

Eltelt most már mondhatni 1 hónap a kihívásból. A kedves crossfit terem ráadásul emailben is értesített erről, nehogy elfelejtsem (mint ahogyan a 10. edzésről is szólt). Kétharmadán túl az eseményeknek, de azt hiszem itt fog majd beindulni igazán a munka. Bár már ez, vagyis a negyedik hét is melós volt. A bootcampen végre birtokba vehettük a kalapácsokat és futhattunk vele négyszázakat, vagy püffölhettük a nagy traktorkerekeket. Viking workout volt a neve szerdán, ők is így rohangáltak és vágtak mindent, mint mi. Végre másféle izomláz, mint eddig. Mint ahogyan péntek után is, pedig ritka egyszerű WOD volt…



De ne szaladjunk annyira előre :) Ez lennék én, frissen készült kép hétfőről. Bár jól betekertem magamat ruhákba – de csak azért mert nagyon menő a nadrág is és a felső is – látható némi változás. Még talán az én szemem számára is, ami azért eléggé nehéz ügy. Én például akkor is ugyanilyennek gondoltam magamat, amikor 30 kilóval könnyebb voltam – de legalább 20-szal - , vagy inkább: most gondolom magamat ugyanolyannak, mint amikor „vékonyabb” koromban voltam. Érdekes amúgy, hogy nagyságban nem érzem, hogy konkrétan 4 hasam lenne, vagy akkora szárnyakat növesztettem volna, sőt. Csak a számokat láttam változni a mérlegen. Aztán rájöttem, hogy ha sokáig olyan helyen vagy, ahol kevésbé érzed úgy, hogy tükörbe kéne nézned, mert droid vagy (aka hajó, de kinek mi a saját hajója), akkor szimplán elkezd nem érdekelni, hogy hogyan nézel ki. Hiúsági dolog lenne a kinézetünk? Nem hiszen, legalábbis nem csupán az. Mégis teljesen más megélni ezt naponta, pillanatonként, és mondjuk 1-2-4 hét eltéréssel a before-after verziót. Nem érezhető akkora változás, nem 4 hét múlva lesz x változás, hanem napról-napra. És milyen nehéz észrevenni! Így aztán az ősz hiányolása miatt feldobtam egy vörös rúzst, felvállalva natúr fejemet és dobtam egy fotót.



Wáó.

Valami elkezdődött.

Mintha lennének élei az arcomnak megint ...

Mindenki máshonnan kezdi látni a változást. Nekem tipikusan a fejem hízik utoljára és az is kezd el fogyni először. Megjelennek az árnyékok rajta, a toka csak a bff-eknek küldött képeken lesz nyilvánvalóan hatalmas. Aztán lőttem azt a másik képet és nem érzem, hogy rettenetesen nagy változásról lenne szó, hiszen néhány kilóról beszélünk, de! És fontos a de, hiszen amit most látok, hogy bármekkora kiadásban is, de fitt vagyok. Az (arc)bőröm hagy még némi kívánnivalót, de a kisugárzásom is más lett és gondolkodásom, a testemről való véleményem is kezd változni. Még az út elején járok nagyon is, de az eddigi életmódváltásokhoz képest most kezd egy másik út kivilágosodni előttem: már nem ugyanazok a céljaim, mint az előző nagy, 25 kg-os fogyásom során. Viszont ehhez kellett minden, ami az elmúlt hét évben történt, hiszen anno 7, vagyis majdnem 8 éve kezdtem el az első nagy átalakulásomat.

A hétfői mérlegelésnél viszont teljesen meglepődtem, ugyanis vasárnap végre egy olyan helyen jártam, ami a szívem csücske lett: egy specialty coffee-ban jártunk, teljesen bio hely, a saját maga kis boltjával és kávézójával. Bár délután volt, attól függetlenül tojásos reggelivel indítottam és ahogy megláttam a pumpkin pancaket, hát azt is berendeltem. Így nézett ki:





A krumplit nem ettem meg, viszont a palacsinta elpusztult :D Ráadásul ezután egy Creamistry nevezetű helyre mentünk, ahol prémium alapanyagokból és folyékony nitrogénből csinálják a finomságokat az orrunk előtt. Hát ez is jött velem… 



Ekkor már laza fél 4-re járt az idő, és utána meghalni készültem. Nem is ettem aznap, de meg is nyugtattam magam, hogy ez így bizony egy nagyobb számot fog mutatni, mint előző héten – ráadásul akkor is csak 1 lbs-t fogytam – de képzeljétek, hogy még ennek ellenére is 2 lbs, vagyis 1 kg-ot fogytam: 4 hét alatt 13 lbs, vagyis 6 kg! :)
Rettenetesen örülök, hiszen ez azt jelenti, hogy a kihívás kétharmadánál a kétharmad súlyt adtam le – ráadásul délutáni mérlegelés során. Az utolsó, fő mérlegelésnél majd reggel méredzkedem, vagy nulla kaja és folyadék nélkül. Apropó kaja: felkerült egy videó a youtube-csatornára, hogy mit is eszem egy nap a kihívás alatt, itt tudjátok csekkolni:




Az edzéseim során kimaxoltam magamat, 6 edzést nyomtam, amiből 3 bootcamp, 1 crossfit és 2 otthoni edzés volt. Az otthoni edzéshez a 30 day fitness challenget használom, újra kezdtem a Full body Workout Hard 1 szintjét és mivel az első edzések rövidebb ideig tartanak, ezért többet csináltam edzésenként. És valamiért még izomlázam is lett tőlük :D



Volt egy érdekes beszélgetésem, a húgom világított rá, hogy keveset mozgok. Mármint nem edzésügyileg, hanem a mindennapokban. Míg otthon simán bementem a városba, ide-oda, találkozgattam barátnőkkel, stb, és eközben hiába használtam a tömegközlekedést, azért valamennyit mégis csak sétáltam. Nos itt Amerikában ez kicsit bajosabb. Az edzésekre persze még rászámolhatok plusz 40-50 perc biciklizést, ha a közeli bevásárlóparkba megyek akkor 10-10 perc, viszont ezenkívül ha bárhova akarok menni (rendes bevásárlás, vagy kajálni, bulizni stb), akkor autózom. És Arizona az a hely, ahol még a wc-re is autóval mennének az emberek, ha lehetne. A biciklimmel ufó vagyok, hiszen mindenki autóval jár edzeni. Ezért persze örülök, hogy nincs autóm :D Mindenesetre a konklúzió az volt, hogy mégiscsak be kéne nyomorítani a kardiót, mert a nagyok is csinálják, és mindenki utálja.

A hét javában elkezdődött, és a hétfői hegymászás elmaradt. Ilyen jót még nem aludtam egyébként, talán ilyen sokat sem még itt :) Fél 11-kor másztam ki az ágyból, lehet, hogy az előző napi zabálás volt az oka, de nem bántam, hogy nem volt hegymászás. Jövő héten talán jobban fogom várni :D
A hétre tehát a következő terveim vannak:


  • Legalább 5 (ha 6, az sem baj :D) crossfit termes edzés (ebből 3 bootcamp)
  • kardió legalább kétszer – ne legyünk nagyravágyóak :D
  • kajálás szinten tartás és lehetőleg skippelni a nagyobb zabálásokat a következő két hétben. 

Random kaják a hétről, amiket Instagramon is megosztok (és most örül a kis lelkem, egy hete megvettem az álomtelómat, szerintem a képek minősége is egyre jobb! :))







Instagram: nataliakubasi

Related Posts

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kövess Instagramon! @nataliakubasi