szombat, január 30, 2016 / 6 Comments

TWO CUPS OF MY LIFE | BLOGSZÜLINAP

KettőTwoZweiДвеDeuxDos. Kettő, az az kettő év telt el a blog indulása óta. Vagyis tegnaphoz két éve, mert annyi minden történt az utóbbi napokban, hogy nem tudtam megemészteni és ma reggel úgy keltem, hogy jéééézus, van egy kétéves gyermekem. Aki szerencsére fejlődik :) Ugyanis 2014 január 29-én reggel álmatlanul fetrengve az akkori éjszakás diákmeló után csak ezen kattogtam. Megszületett a webcímmel azonos név, végül két hónap múlva hivatalosan is A cup of my life lett.

Köszönet a TIZEN1-nek, hogy feldobták a szülinapi sütimet! :)




A 2015-ös év, mert lényegében egy hónap híján le is fedjük azt, a blog számára is izgalmasan telt. Februárban az a megtiszteltetés ért, hogy Gájer Bálint csapatában ott izgulhattam nem csak a DAL 2015 döntőjében, hanem az egész napot ott tölthettem abban a forgatagban. Életem első tévés élménye, és tényleg nagyon élveztem! :)

Október számomra sűrű volt blog szempontjából, hiszen a hónap elején Ónody Helga meghívott a könyvbemutatójára (Ruhatár), ahol nem csak a könyvről hallhattunk érdekességeket, hanem mélyebb beszélgetésekbe is elegyedhettem többekkel. Az est végére már csak öten maradtunk, macaron-túltengés és némi pezsgő után szórakoztattuk egymást és beszélgettünk a blogolásról. 


Natalia Kubasi (@natussshka) által közzétett fénykép,


Ezután jött a Digital Divas Konferencia, amit most már másodszorra vettünk be a lányokkal, így kevésbé zöldfülűként hallgattam az előadásokat, ittam a finom kávékat, sőt rengeteg új bloggerrel ismerkedhettem meg végre élőben is. Akkor már másfél éve vezettem a blogot, és nem csak jobb bloggerré váltam, hanem olvasóvá is, nagyon sok embert olvasok valamilyen szinten, szerencsére sokaknál vettem észre, hogy olyan érzésem volt velük, mintha olvasnám őket, míg beszélnek velem :D

Az előző ponthoz kapcsolódik az is, hogy a Cosmopolitan és az Avon is megosztotta a konferenciáról írt posztomat, ami szintén hatalmas elismerés :)





Személyes, lifestyle-bloggerként (már ha mondhatok ilyet magamra) nehezebb érvényesülni a különböző blogger-cég rendezvényeken, hiszen hozzám inkább repjegyet vághatnának, amivel mindketten jól járnánk, így ez a néhány esemény is óriási dolog számomra, pláne „vidékről” felmenni úgy, hogy pont jókor legyen és be tudjam illeszteni a mindennapjaimba.

Fontos pont a blog életében, hogy vettem egy fényképezőgépet, méghozzá egy szépséges Nikon Coolpix L840 képében, amit hosszas gondolkodás és némi segítség (Habfürdős Réka férjének, Istvánnak még egyszer hatalmas köszönet) után megvettem októberben. Azóta már én is ajánlottam másoknak, szerintem tipikus blogger-készülék: feltett szándékom volt videókat készíteni, valamit javítani a képek minőségén, ami természetesen már látszódik (nyugtassatok meg, hogy tényleg :D), másrészt az én igényeimhez tökéletesen passzol. Bőven van még mit tanulni, és néhány kellék kell még a videózáshoz, de feltett szándékom, hogy a Youtube-csatornát is éltessem, hiszen sokszor a videók jobban átadják az élményeket – gondolok itt az utazásokra legfőképp, de sok olyan téma is felmerült, amiről inkább beszélnék, mint sem írnék. A gépnél maradva kicsit: van rajta WIFI! :D Ez pedig kedves bloggertársak pont azért jó, hogy posztolási képességünk sebességét ne rontsuk ilyenekkel, így rögtön fel lehet dobni a social media felületekre. Nos, ezért mondom, hogy bloggerkészülék :D

Az év során kevesebb poszt született – bár nem néztem utána szám szerint – de sokszor alakult úgy, hogy nem volt lehetőségem posztolni, mint például a hajós melók során. Így viszont rengeteg utazós poszttal szolgálhattam és talán tudtam mutatni olyan pluszt, ami nem fellelhető mindenkinek :)

Leginkább a barátaim tudnák megmondani és szerencsére mondják is, hogy látszik a fejlődés a posztokon, már ami az írás részét illeti. A fő irányvonal, amit egyrészt én is szeretek, másrészt ti is szívesen olvastok: az utazós, életmód-fitness, lelkibazdmegolások és kávézások, ezért a továbbiakban is ezek lesznek megtalálhatók nálam. Viszont szeretem a kihívásokat, így tervezek egy-két tőlem nem várt posztot szépségápolás terén is, remélem tetszeni fog majd nektek :)

A videók – nem, nem kifogás – száma azért csappant meg, mert történt egy kis baleset a géppel, de nem kell aggódni, mert a héten visszakaptam! :D Szóval stay tuned!

Novemberben átléptük a bűvös 100.000 oldalletöltést, amire hihetetlenül büszke vagyok, ugyanis ebből azt látom, hogy sok embert érdekelnek a sztorijaim, vagy talán(?) találnak motivációt, inspirációt (amit mindig is szerettem volna elérni). Szóval köszönöm nektek, hogy olvastok!

A legolvasottabb posztok a blog élete során is 2015-ben íródtak, íme a TOP 5:

  1. TIZEN1 – veszprémi kávézó, amit azóta is imádok és sikerült a megnyitáskor ott lennem
  2. #DIGITALDIVASHUNGARY – a megosztásoknak köszönhetően
  3. WELCOME ON BOARD – a hajós élet kezdeti lépései és hogyanjai
  4. 1 ÉV, 2 KONTINENS, 3 ORSZÁG – az egyéves évfordulónkra írt, novellaszerű love-story (és az első posztom, ami után könnyeztem, jó volt feleleveníteni a kezdeteket)
  5. TÁVKAPCSOLAT BELÜLRŐL – azt hiszem a cím mindent elmond! :)
Egyébként amit észrevettem, hogy a lelkibazdmegolós posztokat valamiért sokan olvassátok. Olvasóként talán én is ezeket élvezem a legjobban, így meg is válaszolom a dolgot, hiszen a mélyről jövő igaz szavak, még ha fájnak is, azokat kimondva/leírva már is megkönnyebbül az ember. Legtöbbször pedig sok a hasonló cipőben járó ember, ezért ezeket sokan közel érezzük/érzitek magatokhoz, aminek szintén nagyon örülök!

Mik a terveim?

A személyesebb hangvétel megmarad, de szeretném szélesíteni a repertoáromat néhány újdonsággal, és többet is írni (ami hála égnek az egyetemi abszolválásommal meg is történik, woopwoop). A jövőbeni utazások – mert hogy lesznek és ajánlom nekik, hogy legyenek :D – valamint különböző témákat pedig videón szeretném átadni :) Jó lesz leszokni a hadarásról, szóval inkább tréningként fogom fel, és inkább azt szeretném, ha velem „utaznátok” :)
Másrészt eljött az idő, hogy a blog külseje, sőt neve is megújuljon, úgy érzem, hogy kinőttem kicsit a mostani helyzetet, de mindenről írni fogok!


Köszönöm, hogy itt vagytok velem és olvastok, remélem okoztam kellemes perceket az elmúlt évben is és maradtok velem még a következő nem csak egyben, hanem sokban! Boldog szülinapot A cup of my life

Related Posts

6 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot! :-) Remek évet tudhatsz magad mögött és remélem, a harmadik is legalább ennyire jól telik majd. Egyébként megnyugtató volt olvasni, hogy nem csak én hadarok... Emiatt sokszor zavarban vagyok társaságban, mert az emberek olyan bénán kezelik, ha nem értenek. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom. Minden esetre a te példád is erőt ad, hogy a hadarás miatt hülyeség parázni a videózás gondolatától. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Sokszor vagyo kelőrébb agyban és néha nem szinkronizálok :D De a videóknál automatikusan jobban figyelek, így akár egy beszédtechnikai tréningnek is felfogható! Szóval ne gondolkozz, vágj bele :)

      Törlés
  2. Boldog blogszülinapot Nati! :-) És hasonlóan sikeres újabb éveket kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Boldog blogszülinapot és örömmel olvasom, hogy ezentúl több bejegyzés és videó várható, hipp-hipp-hurrá! :D Hajrá, a végtelenbe és tovább! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szilviii! :)) Már be is indultam :D Két poszt egymás utáni napon? hahaha

      Törlés

Kövess Instagramon! @nataliakubasi