kedd, február 02, 2016 / 4 Comments

A CUP OF HAPPINESS #3

Szállnak a hetek, egyre jobban megszeretem a Cup of Happiness-t, annyira jól körbekeríti a heteimet. És az is igaz, hogy nekem a legjobb, hogy keddenként jön, már nálam sokszor a kedd rondább, mint a hétfő :D Hétfőn még van egy kis tartalék a hétvégéből, kedden ott a csúf valóság, hogy ez bizony már javában a hét :D Elmúlt kedd óta nagyon sok minden történt, kivételesen nem kis dolgok, hanem már-már sorsfordítóak:

  • Meg lett az utolsó vizsgám, ami azt jelenti, hogy abszolválhatok (lassan megyek is intézkedni)
  • visszakaptam a fényképezőgépemet, ez szerdán volt és akkor már éreztem, hogy jó kis hetünk lesz …
  • ugyanis aznap kaptam a hírt, hogy megérkezett egy fontos levelem valahol…
  • Így valakinek lesz esélye meglátogatnia engem nemsokára, mert már a repjegyek is megvannak :)
  • Barátnős kávézás Győrben, félévbeszámolóval (ilyenkor jövök rá, hogy hónapok leforgása alatt mennyi minden történik)
  • Barátnős gyors-kávé Veszprémben. Verával mindig péntekenként szoktunk összefutni, sajnos én most kicsit tovább dolgozom, így csak egy laza óra volt, de ezektől a dumálásoktól és eszmecseréktől kapok kreatív gondolatokat… Most legfőképp a bloghoz :)
  • Szokatlan szombat, amikor végre addig aludhattam, ameddig nem szégyelltem, mindezt úgy, hogy nem nyomta már semmi sem a szívemet!
  • Nagytakarítás, mert bár azt ígértem magamnak, hogy most jó ideig nem akarok takarítani, de azt kellett észrevennem, hogy ugyanúgy takarítok, mint a hajókon :D
  • Sok-sok papírtól megszabadultam halleluja!
  • Barátnős kávézás-koktélozás
  • A blog második szülinapját is megünnepeltem
  • Csodálatos napfelkelte (ebből érzem, hogy jön a tavasz)
Natalia Kubasi (@natussshka) által közzétett fénykép,


Heti zenebona: Drake, ez a zene először a hírekből érkezett hozzám, most meg folyton-folyvást ezt hallgatom :D És még EZ a szám, amin hetekig bőgtem 2014 májusában... Nem a zene szépsége, hanem a történtek, de azóta is kellemes-keserves érzéseim vannak a zene felé, mindenesetre érzelmes!
Heti film: szerintem csinálnom kéne egy filmösszesítőt, mert mindennap megnézek legalább egyet, ha nem kettőt! Már kijött A szoba című film, ha szereted az érzelmes drámákat, akkor hajrá! Zsepiket elő!
Heti látnivaló: Lehet, hogy most 8 hétig Nike Women-videókat fogok posztolni? De végre kijött az első rész
Heti haha: Angol kell hozzá, de a képek eléggé jól elmesélik a dolgokat... ugye lányok? :D LINK
Heti trowback: ez a kép készült legelőször a bloghoz, 2 évvel ezelőtt. Valami nagyon sejtelmeset akartam :D



Heti motiváció: egy pár ilyet összegyűjtöttem, szóval a következő hetekben csordogál némi szép szóóóó! :) Fernweh - német szó. Nektek hiányzik valami csodálatos hely, bárhonnan a világból?




Most pedig ti jöttök! Hogy telt a hét? Mennyire élvezitek a keddeket?! :D 


FACEBOOK | INSTAGRAM TWITTER | G+ | ASK.FM
Related Posts

4 megjegyzés:

  1. Ez most jólesett!!!
    Nagyon vicces a "sejtelmes" képed, nagyon tetszik!
    A második szám (a 2014-es bőgős) <3 nagyon tetszik
    A Szoba várja, hogy elolvassam, filmben csak utána!
    A motivációs kép pedig... olyan érzésem lett tőle, olyan... nem is tudom megfogalamazni. Mikor érzed, hogy valami gondolat elkezdődött, de még nem tudod, hogy mi az... nem is az utazás maga...sőt tuti nem ahhoz van most köze... de nem tudom mihez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Réka! :) Azt hiszem értem mire gondolsz! :)
      Ha elolvastad a könyvet és a film is meg volt, majd írd meg, hogy melyik volt jobb, aztán akkor lehet, én is elolvasom. Bár film után már nem olyan jó elolvasni :(

      Törlés
  2. Nagyon jó ötlet ez a "cup of happiness" rovat. Szeretem olvasni a jókedvű posztokat, mert attól nekem is kicsit jobb kedvem lesz és elgondolkodom azon, hogy hmm az én hetemben vajon mennyi minden jó dolog volt. :)
    Annyira megtetszett, hogy talán én is írok majd valami hasonlót a blogomra. Még nem tudom. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :) Átnéztem az oldaladra és nagyon tetszik eddig, amit láttam, szóval várom a boldogság-posztokat :P :) Mert én is imádom olvasni másnál :)

      Törlés

Kövess Instagramon! @nataliakubasi